fredag 29 juli 2011

Akki har semester :)

 I sommarstugan har Akki varit så duktig och gått fritt på tomten fast där har flugit massor av fåglar och gått förbi många hundar. En endaste gång drog han ner på stranden..... Var väl sugen på lite strandhäng skulle jag tro :) När jag ropade kom han springande i rasande fart med en snodd strumpa i munnen, hm!!!
 Så sen blev det till att vara med lillmatte medans vi andra målade sommarstugan,
men det är ju inte helt fel det heller :)
 Så här glada glädjeskutt tar man när man kommer till kompisen Kenzo!
 Jag vinner, jag vinner, jag vinner :):):)
 Kenzo ligger och funderar på vad i hela världen den där lilla kompisen håller på med??? Och hur ORKAR  han hålla på heeeela tiden???
 SötePöte<3
Ser ni det halva örat???
 Åhh PUSS på dig Livia!
 Vilopaus.
Nu du din lille kille, nu lugnar du ner dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar