söndag 2 oktober 2011

Med risk för att bli tjatig....

så måste jag bara berätta att vi har hittat hur mycket trattisar som helst :):):)
Bara en liten tråkig detalj med det hela och det är att rensa så mycket!
Men  jag klagar verkligen INTE!!
 idag var det Viggo som var med,
 barnen (och för all del jag oxå)
tycker ju det är mycket roligare när man hittar
svamp typ överallt och hela tiden.
 Akki är som vanligt mest intresserad av bus med kompisarna
Så här ser det ut när Akki är ute och åker bil :)
Har funderat lite om buren kanske är för liten för honom nu men han älskar verkligen den, och tycker väldigt mycket om att åka bil i den. Vi åker ganska mycket bil så det är så skönt att det fungerar.
Idag blev jag lite rädd när jag åkte hem från Växjö, i bilen framför sitter (sitter och sitter) det en hund i baksätet med båda rutorna nerrullade så mycket det gick. Bilen kör i ca; 100 km/h och hunden springer från den ena sidan till den andra och sticker ut huvudet+ lite tilll.
Det kändes helt livsfarligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar