måndag 27 juni 2011

Vem uppfann vattenspridaren??? Va??

Du milde tid vilken hemsk sak barnen släpade fram i eftermiddags.
Ja och så satte de den mitt på gräsmattan där jag brukar springa som bäst och rätt vad det är så börjar de skrika och springa som galningar fram och tillbaka och så långt är det ju bara hur kul som helst (springa fram och tillbaka menar jag). Jag traskar fram cool som jag är, fattade ju direkt att vattnet sprutade ju åt det ena hållet så jag ställde ju mig på andra sidan och slickade i mig lite och då det är då det hemska börjar... vattnet kommer åt mitt håll i stället,
 KATASTROF!!
Om ni tittar noga på bilden så kan ni se de hemska stora blöta fläckarna på min rygg.
Behöver jag skriva att jag höll mig på behörigt avstånd efter denna hemska upplevelse??

2 kommentarer:

  1. Hehe stackars liten som behövde uppleva detta ;)

    Sitter nu å funderar på hur Hedda hade reagerat... hon däremot chockade oss när hon för andra gången i sitt liv hoppade i vattnet utan att först blivit nerblött... de var vid sjön och helt plötsligt traskade hon rätt ut och började simma.. i vanlgia fall brukar man få se till att hon blivit blöt innan hon tycker det är kul :)

    SvaraRadera
  2. Jag kan se mig honom framför mig, hu så hemskt han måste tyckt det var haha :) ME nvi kanske kan lära honom att bada då vi är på Öland...?

    SvaraRadera