onsdag 7 december 2011

Tror snart att jag blir tokig.... PÅ RIKTIGT!!!

 Åh vad jag och för all del Akki också är trött på dessa dumma dumma öron :( Det blöder, blöder och blöder, snart är det väl inga öron kvar. SKIT!!!
Ja man kan ju bli tokig på mindre vill jag lova!
 Nu till något som Akki tycker är betydligt roligare än blodiga öron, SNÖ :)
Nu har den kommit, Akki och barnen är överlyckliga, jag är väl lite mer njaaaeee.... Längtar redan tills vintern är över.
 Tjohooo vad roligt och kolla in mina långa fina bakben ;)
Okej, ska vi gå in nu?? SNÄLLA :)
Annars springer dagarna förbi i en rasande fart här i smålands mörka skogar, som vanligt fast lite fortare.
Livia och jag har varit och blivit friserade :)
Så här tjusig fläta fick Livia, jag blir så imponerad på hur man bara på typ 5 minuter kan göra en sådan fin fläta, jag som knappt kan göra en vanlig inbakad fläta....

3 kommentarer:

  1. Men så tokigt med hans öron.
    /Jeanette

    SvaraRadera
  2. Men stackars lille Akki :( Funkade inte mössan? Ha det gott, här har snön smält undan tyvärr - hoppas det kommer mer snart! :D

    SvaraRadera
  3. Jeanette: Ja det är så tråkigt, och när det börjar blöda så blöder det verkligen massor :(
    Anna: Jo det gör det för det mesta och absolut när vi är på promenade för då glömmer Akki bort att han har mössa på, liiiite värre när det är lek och bus på tomten, då drar han av den så fort han bara kan. Och så tänkte jag att en liten stund bus går nog bra utan mössa, men så fel jag hade :( Så nu blir det plåster inomhus och så mössa på det när vi är ute, inga undantag!!

    SvaraRadera